022 843 011
str. Armenească 27b

Ochelarii Google vor fi accesibili cu lentile de corecție și cu diverse rame, la alegere.

24 februarie 2014

      Marți, 18 februarie, compania Google a declarat că ochelarii Google vor fi disponibili în diferite variante, având cele mai solicitate funcții, dar și cu diferit design.


 

     Aceasta este următoarea încercare a Google-ului de a prezenta β-versiunea a ochelarilor săi în stil modern și atractiv consumătorului, înainte ca produsul să apară pe piață și va deveni accesibil publicului larg spre sfârșitul anului 2014.

     De fapt, implimentând rama suplimentară, compania se orientează, primar, la persoanele cu dereglări de văz: rama va conține lentile prescrise pentru corecția vederii, iar pe ele va fi fixat dispozitivul portabil Google.

     Lentilele cu dioptrii vor intra în complect, având și câteva rame în stil modern, costul fiecărea fiind $225. Linia de producere Titanium va include patru variante de rame: curve (sub formă de curbă), thin (subțire), split și bold.

De asemenea, Google propune trei variante de rame pentru ochelari de soare, la un preț de $150.

     Astfel de opțiuni a ochelarilor Google, cum sunt înregistrarea video și accesarea paginilor web, ce se realizează prin intermediul unui ecran minuscul deasupra ochiului drept a celui ce poartă ochelarul, rămân practic aceleași. Perfectările finale a ochelarilor Google au fost finalizate în luna octombrie, când echipa de elaboratori s-a încredințat că ecranul gadgetului poate fi fixat sigur pe latura dreaptă a unor ochelari special concepuți.

     Totuși, după cum au menționat reprezentanții companiei, rama și instalația în sine nu presupun de a fi schimbate des. Cu toate că pentru a scoate dispozitivul digital este destul de a-l desșuruba, sunt unele nuanțe, reeșind din care nu este recomandat de experimentat, scoțând de sine stătător ochelarii Google de pe o ramă și instalându-i pe alta.

      Google își propune, că variantele propuse vor fi într-atât de comode, încât celui ce le va purta nu-i va fi necesar să aleagă între ochelarii săi obișnuiți și ochelarii de la Google, dar îi vor fi de ajuns doar o pereche.

      „Ne-am propus ca scop, ca cei ce poartă ochelari să-și facă următoarea concluzie: „La ce bun mai am nevoie de ochelari simpli, dacă ei „nu pot” face ceea ce pot ochelarii Google?” – relatează brend-managerul produsului Steve Lee.                                                                                                                                        
      Să sperăm că această intenție optimistă o vom vedea în curând realizată.


© 2015-2023 Astro Universal SRL. Toate drepturile rezervate.